czwartek, 9 sierpnia 2012

Lekki, letni TAG

Zapraszam na letni TAG :) Zastałam zatagowana przez Magdę

1.Jakie są Twoje ulubione lody?
Ja raczej lodów nie jadam, ale jeśli jest już tak gorąco, że trudno wytrzymać to pozwalam sobie na porzeczkowe lody z firmy Admat - mimo, że są na śmietanie są lekkie i co najważniejsze kwaśne. Ostatnio również dzięki mojej córci odkryłam wodne lody Frugo - pyszotka.
2.Twój ulubiony owoc?
Jeśli chodzi o lato to zdecydowanie arbuz, szczególnie odpowiednio schłodzony.

3.Japonki, sandały czy baleriny?
Wszystko! Najczęściej japonki, wieczorami sandały a gdy jest chłodniej balerinki. /odpowiedź z bloga Magdy, ale nic dodać nic ująć/ :)

4.Jaki lakier lubisz na stopach? French, jeden kolor czy bez lakieru?
Nóżki maluję zwykle na jeden kolor, najczęściej dość wyrazisty i czasami traktuje je jeszcze jakimś toperkiem z brokatem lub innymi drobinkami.

5.Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
Ze względu na gabaryty preferuję stój jednoczęściowy i sarong :)

6.Jak lubisz się opalać? Samoopalacz, solarium czy słońce?
Jeśli już leżę na słońcu to tylko na wodzie /Izz gdzie ta nasza słynna wyspa??/
7.T-shirt czy top?
T-shirt

8.Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Noooo to pytanie zdecydowanie dla mnie.
Noszę spodnie przez cały rok! Na wczasach i na działce krótkie spodenki.
Kiedyś moja teściowa zarzuciła mi, że nie mam spódnicy, więc poszłam do SH  kupiłam spódnicę za 3zł i teraz nie może mi powiedzieć, że nie mam. Mam, ale nie noszę :)
9.Gładka skóra- golenie, woskowanie czy depilator?
Niestety woskowanie mi nie służy, więc pozostaje mi golenie.

10.Baseny czy jezioro?
Zdecydowanie jezioro !!
  
Taguję wszystkich, którzy mają ochotę na coś lekkiego, łatwego i przyjemnego.
A Wy lubicie Tagi?

7 komentarzy:

  1. :) co to jest "sarong" ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarong — rodzaj spódnicy upiętej z jednego płata tkaniny. Noszona przez kobiety i mężczyzn na Malajach :) wujek google wie wszytsko :). jak dla mnie to idealne rozwiazanie, mozna zawiazac w pasie i na szyjce jak sukienke :)

      Usuń
    2. Wyjątkowo nie zajrzałam do wujka ;-D

      Usuń
  2. Kochana wodne lody frugo?????? Gdzie? Nie widziałam, ale poszukam :D
    A co do spódnicy to mnie rozwaliłaś hahahahah :D 'mam, ale nie noszę' :)))

    Buziaki, Magda
    PS.Dzięki za odpowiedź na tag! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje je w Polo Markecie i w osiedlowych sklepikach tez widziałam. :)) samą prawdę mówię :))

      Usuń
  3. O matko Gdzie nasza wyspa??? Zal az sciska:(Ja jak zawsze preferuje lodowe Marsy niestety a do spodnicze ostatnio sie przekonalam a co do owocow to zimne mango:) Buziaki ze SPA w Spa:)http://www.dreamloc.be/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)