czwartek, 14 czerwca 2012

Liz Earle - olejek

Wczoraj robiłam małe porządki w mojej kosmetyczce z próbkami kosmetycznymi i trafiłam na coś bardzo fajnego o czym zupełnie zapomniałam. W grudniu ubiegłego roku Mikołaj/Gwiazdor/Dziadek Mróz przyniósł mi prezencik, a w nim produkty Liz Earle, wszystkie miniaturowe do wypróbowania. Zużyłam kolejno krem do mycia twarzy, tonik, krem nawilżający a małą próbkę czegoś oleistego wrzuciłam do kosmetyczki z próbkami i zapomniałam. Aż do wczoraj! Nie bardzo wiedziałam co to takiego więc wrzuciłam hasło do wujka Googla a on pokierował mnie na wizaż.pl, gdzie dowiedziałam się samych fajnych rzeczy na jego temat. Generalnie mowa o Liz Earle Superskin Concentrate, czyli olejku do wszystkich rodzajów skóry.


Olejek ten zawiera same naturalne składniki, przynajmniej ja się nie doszukałam niczego chemicznego /i dlatego znalazł się na moim blogu/. Olejek ten zawiera: olej z owoców dzikiej róży, olej arganowy , olej neroli. Olejki eteryczne z lawendy, rumianku. Mimo, że ma on tylko dwie opinie na wizażu to obie są bardzo dobre. myśę, że powodem tego jest bardzo słaba dostępność tego produktu w Polsce i jego cena. Liz Earle  króluje w UK i tam nie ma problemu z zakupem. Cena jest dość wysoka bo za buteleczkę z 28 ml produktu musimy zapłacić ponad 40 funtów, za 10ml - prawie 20 funtów, a malutka próbka 2 mililitrowa to blisko 6 funtów.
Moja butla ma oczywiście 2ml, użyłam jej dwa razy i faktycznie odrobina produktu wystarczy na pokrycie całej twarzy. Dziewczyny na wizażu pisały o cudownym zapachu, ja niestety bym tego zapachu "cudownym" nie nazwała. Jak dla mnie cuchnie jak stare skarpety wuja Stefana /cokolwiek to znaczy/ ;)
Produkt fajnie nawilża, nie klei się, skóra jest miła w dotyku, napięta,  a ten okrutny zapach dość szybko wietrzeje, a jeśli nie to i tak myjemy buźkę rano. Te 2 ml prawdopodobnie wystarczą mi jeszcze na kilka aplikacji, więc nie jest tak, że wylewamy na siebie 6 funtów jednorazowo.
Może kiedyś jak wygram w lotto sprawie sobie pełnowymiarowy produkt, na razie muszę zadowolić się próbka. Gdyby nie jego zapach byłby bardzo, bardzo fajny i do tego naturalny więc nie wcieramy w siebie chemii.

A Wy co wcieracie w swoje piękne lica?

11 komentarzy:

  1. nigdy wcześniej o tym produkcie nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak istanieje :) Jak masz możliwość zdobycia tego produktu to polecam spróbować :)

      Usuń
  2. Fajnie jest czasem znaleźć coś zapomnianego :) Obecnie używam kremu z Alterry i kwasu hialuronowego :)

    Buziaki, Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam trochę inne zastosowanie kwasu, napiszęo tym notkę :)

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym olejku .. niestety pewnie też go nie przetestuję bo nie mam do niego dostępu i ta cena :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja zupełnie przypadkiem go mam i jak się skończy to raczej go w najbliższym czasie nie zdobędę, no i ta cena !!

      Usuń
  4. ja jestem konsekwentna i wcieram w swoja skórę - tzn nie wcieram (bo wcieranie uaktywnia zmarszczki) - nakładam w odpowiedni sposób serun na dzień lub na noc, a potem na to emulsję przedłużającą nawilżenie - moja pielęgnacja jest skuteczna, bo moja skóra jest odżywiona (serum) nawilżona (emulsja przedłużająca nawilżenie) i oczyszczona (bo przemywam twarz mleczkiem 3 w 1) - jakieś pytania?
    Mogę Ci to wszystko pokazać - jeśli tylko masz cas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zmieniam swoją pielęgnację, zle tylko z czystej ciekawości potestowanie róznych nowych produktów. Mleczek nie lubię. Na bloga zawsze znajdę czas :)

      Usuń
  5. The maintenance free batter operated fan operates at
    two speeds and clips anywhere. If your gate changes at the airport, this
    app will alert you. The devices must be hooked to a power source and be connected to WI-FI for it to
    automatically back up.

    Here is my web site :: nest learning thermostat

    OdpowiedzUsuń
  6. If you want to meditate with your Black - Berry using the
    resources already installed on the phone, there are a variety of ways you can
    do this:. It consists of the 1GHz dual core processor with the RAM of 1GB,
    in order to operate most complicated and challenging applications.
    Black - Berry Tablet OS is the new operating system that has been created for the Black - Berry Tablet and this operating
    system is based on QNX Neutrino.

    My blog post - blackberry playbook

    OdpowiedzUsuń
  7. Samsung has unveiled its new handset, the Galaxy S3 in Europe ahead of other markets.
    The basic add-ons that can be considered include carry cases, belt clips, batteries, chargers, travel adapters
    and many more. It will show you a list of Active Applications and
    you can press End to shut them down individually or press End All to close
    everything.

    My web site samsung galaxy s4

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)