poniedziałek, 24 lutego 2014

Powrót

A może by tak wznowić, wskrzesić, zreanimować bloga.
Taka myśl naszła mnie w niedzielna noc. Strona wymaga nieco odświeżenia (ale  nad tym będziemy pracować powoli ale systematycznie). Mój ex blog "Pasje, podróże, ekologia" zmieni się na "Kunplektita BLOG z widokiem na morze". Sama nie wiem czy to lepiej ale teraz na pewno będzie to bardziej moje. Tamto też było moje ale "stare"!
Tak wiem kolejny lifestylowy blog o wszystkim i o niczym. Mam jednak nadzieję, że nie
o niczym, że chociaż o czymś co trafi do niewielkiej liczby czytelników. Będzie tu sporo
i różnorodnie, od przepisu na powidła po ( OMG nie wierze że to mówię) recenzje gier, haha to sie nazywa przemiana. 
Adres pozostanie taki sam. Niektórzy powiedzą, że skomplikowany. Może i tak, może taki sam skomplikowany jak autorka bloga, a dociekliwi sami sobie sprawdzą co to oznacza. 
Tak to jest to, tak właśnie zrobię, zreanimuje mój prywatny kawałek internetu. nawet się tym jaram jak o tym myślę teraz. Ruszam na podbój hmmm... ruszam na podbój samej siebie, swojego podejścia do świata, życia, ludzi. tak! Od jutra zaczynam, a to dobry dzień by zacząć bo poniedziałek!
Zdjęcia, teksty, opinie (nie mylić z recenzjami). Będzie ciekawie.
Z mojej strony mogę tylko zaprosić do odwiedzania i czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)