niedziela, 26 lutego 2012

The Iron Lady

Witajcie kochani !
Aby się troche odstresować i zobaczyć co tam w trawie piszczy postanowiłam obejrzeć najnowszy film z Meryl Streep, za który została nominowana do Oskara. Osobiście bardzo lubię filmy, ale
w ostatnim czasie nie oglądałam nic na co warto zwrócic uwagę. A tu masz, "Żelazna dama". Już po obejrzeniu filmu czytałam wiele opinii na jego temat gosy rozkładały sie tak mniej więcej  70% za
i 30% przeciw.
Ja jestem jak nabardziej za! Według mnie to piekny film o miłości z polityką w tle. Może ktoś powiedzieć, że jest dokładnie odwrotnie, ale mnie najbardziej urzekła historia miłosna. Serdecznie Wam polecam, bo na prawdę warto samemu przeżyć te emocje. Ja co najmniej dwa razy miałam łzy w oczach, a scena w której Maggie idzie przez szpaler ludzi i róż odchodząc ze stanowiska Premiera była niezwykła, ale co będę opowiadać, musicie zobaczyć i ocenić sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)