poniedziałek, 20 lutego 2012

Nowy dzień, nowa energia !

Na dzisiaj zaplanowałam sobie kilka zadań bojowych, w końcu muszę uporać się ze stertą ręczników zalegających w szafie które trzeba przebrać, poukładać, a większość z nich wpakować w cudowne próżniowe worki i odessać z nich powietrze. Kolejne zadanie to wystawienie na allegro niepotrzebnych rzeczy, które uskładały się przez długi okres. Mam kilka takich cudownych rzeczy, albo ubrania po mojej córci albo moje sukienki, torebki kupione w porywie chwili - jednym słowem muszę się tego wszystkiego pozbyć, bo z prostej przyczyny nie mam gdzie tego wszystkiego trzymać :) Pozdrawiam Was i jak mi sie uda to wrzuce kilka fotek moich skarbów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)