piątek, 24 lutego 2012

Niezdrowo ale pysznie...

Witajcie kochani,
Po dość spokojnym piątku naszła mnie ochota na coś pysznego na kolację. Myślałam, myślałam
i wymysliłam. Może nie wyszło zbyt zdrowo, hmm.. nawet na pewno nie było to zdrowe ale za to przepyszne. Z drugiej strony ciekawe dlaczego mam ochotę na takie smaki? Zajrzałam do lodówki
i ze znalezionych skłądników wyczarowałam sałatkę.

Sałatka śledziowa a'la gusia:

4-5 solonych płatów płatów śledziowych
mały słoiczek grzybków marynowanych (moga być pieczarki)
4 średnie ogórki kiszone
1 mała cebulka
jogurt naturalny lub majonez
pieprz do smaku

Wszystkie składniki kroimy, wrzucamy do miseczki mieszamy z jogurtem.
Pyszotka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)