niedziela, 13 maja 2012

Ekologiczne przyprawy

Na te przyprawy trafiłam kiedyś jak zwykle przez zupełny przypadek jak szukałam kardamonu, aby stosować go jako dodatek do kawy i deserów. Są dostępne w sklepach zielarskich, ale ja swoje kupiłam w Rossmanie. Kolejne kupowałam i zużywałam tylko ze względu na ich skład. Przyprawy produkowane są przez firmę Dar Natury nie posiadają konserwantów ani innych chemicznych dodatków. Może moja obecna kolekcja nie jest zbyt duża, bo zostały mi tylko trzy różne, ale to takie które najczęściej używam. Moje przyprawy to mieszanki przygotowywane na podstawie starych staropolskich receptur. Firma Dar Natury produkuje również przyprawy jednorodne oraz wiele innych produktów, w których nie stosowana jest żadna chemia. Ja już zamierzam kupić kilka olejów, mieszanek do nalewek i moich ulubionych herbat. Ich oferta jest bardzo szeroka ponieważ można kupić jeszcze:kawy, zioła do kąpieli, woreczki zapachowe, nasiona i pestki, wyroby pszczelarskie i suplementy.
Mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję wszystko przetestować.
Wracając do przypraw których używam to ja już pisałam mieszanki zapakowane w estetyczne pudełeczka, posiadają 50g produktu.
Serdecznie polecam te przyprawy i myślę, że znajdziecie coś dla siebie, ponieważ oferta jest naprawdę szeroka.



A Wy czym przyprawiacie potrawy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)