niedziela, 27 maja 2012

Noni Care - krem z filtrem UV

Większość kremów z filtrem bieli skórę, posiada chemiczne blokery promieni UVA i UVB. Te które ja posiadałam właśnie takie były, nie dość, że bieliły to moja twarz świeciła się po nich jak nie powiem co komu :). Zrobiła się ładna pogoda więc pomyślałam, że przydałby się jakiś lekki krem na lato. Kiedyś nieesia25 w swoim filmiku na YT pokazywała krem pod oczy z firmy Noni Care.


Zachwalała jego skład i dobrą cenę. Niestety ja go nigdzie nie mogłam spotkać, aż do pewnej sponatanicznej wizyty w Rossmanie i kolejnym przeglądaniu dobrze znanych mi specyfików na półkach na samym końcu regału zobaczyłam kilka produktów tej firmy. Po przeczytaniu etykiety byłam w dość dużym szoku. Krem nie zawiera parabenów, syntetycznych barwników, silikonów, parafiny.Doskonały skład! No i 30+ więc w sam raz dla mnie :).


 Dla siebie wybrałam krem na dzień z filtrem UV z serii Garden of Eden. Mój krem zawiera wyciągi z owoców noni, papai, ananasa,aloesu, pomarańczy i kokosa. Pięknie pachnie pomarańczami, nie bieli twarzy, ani nie pozostawia na niej świecącej warstwy, co jest dla mnie dodatkowym atutem.A jego dość niska cena około 16zł i 50ml produktu to kolejny jego atut. Jak tylko skończy mi się mój krem po oczy i balsam do ciała na pewno pobiegnę po produkty tej firmy i będę  dalej je testować.


A Wy jak dbacie o ochronę przeciwsłoneczną?

7 komentarzy:

  1. Oooo ciekawie się zapowiada! :)
    Ja nie widziałam go nigdzie, ale chyba poszukam :D

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radze dobrze szukać, jak napisalam na szarym koncu regału w kącie go znalazłam :)

      Usuń
  2. Fantastyczne produkty :) Kończę krem do twarzy Deluxe, świetnie się spisuje :) a Maseczki kupuję pasjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie w Rossie nie widziałam maseczek, były tylko kremy i balsamy, ale miejmy nadzieje, że jakaś nowa dostawa już w drodze:)

      Usuń
    2. W moich Rossmannach z produktami jest różnie, im mniejszy tym mniej ma nowości... nie za fajnie jak na sieć... każdy powinien mieć równy dostęp...

      Usuń
  3. Szkoda tylko, że posługują się logo BDIH pomimo że nie posiadają tego certyfikatu. Sprawdźcie na oficjalnej stronie BDIH.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nigdzie nie piszą jak duży ma filtr UV... bo +30 oznacza wiek skóry dla którego jest stworzony

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)