środa, 16 maja 2012

Pyszna owsianka

Dawno, dawno temu próbowałam jeść płatki z mlekiem. Podchodziłam do tego kilka razy, próbowałam z różnymi rodzajami płatków, ale były to z reguły płatki kukurydziane pod różnymi postaciami: z czekoladą, miodem, cynamonem. Wszystkie próby kończyły się bólem brzucha, dziwnymi mdłościami i na bardzo długi czas odpuściłam. Od momentu kiedy moje zainteresowanie zdrowym życiem w stylu eko się nasiliło postanowiłam, że powoli będę zmieniać moje nawyki żywieniowe i zacznę od śniadania. Bardzo dużo czytałam o dobroczynnych właściwościach płatków, otrębów i innych zdrowych ziarenek. I stało się, kupiłam moją pierwszą mieszankę z pełnego ziarna w której znajdują się płatki pszenne pieczone, płatki owsiane pełnoziarniste, rodzynki i orzechy laskowe.


To moja pierwsza mieszanka wiec nie jest zbyt różnorodna i muszę powiedzieć, że strasznie bałam się  spróbować ponieważ obawiałam się ze moje nowe śniadanko wyląduje prędzej w koszu niż w moim brzuszku. I co? I się pomyliłam!



Bardzo mi smakuje takie  ciepłe śniadanko jest sycące i odżywcze. Jak dla mnie ilość rodzynek jest trochę niewystarczająca więc dosypuję sobie żurawinki lub innego suszonego owocu.  
Smacznego!



A Wy co jecie na śniadanko?

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam owsiankę :) Najczęściej dodaję szczyptę soli i szczyptę cukru! Mmmm :D

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje pierwsze kroki i mam nadzieję, że wytrwam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)