piątek, 11 maja 2012

Torby ekologiczne - mój HIT

Świadomy konsument coraz częściej zadaje sobie pytanie czy torba plastikowa z supermarketu czy może torba wielorazowego użytku. Torby plastikowe produkowane są z ropy, samochód osobowy z ropy pozyskanej z jednej reklamówki mógłby przejechać 100 metrów. Torba plastikowa produkowana jest przez 1 sekundę, używana około 25 minut a rozkłada się prze co najmniej 400 lat. Jak dla mnie wybór jest prosty. Wybieram torby ekologiczne czyli wykonane z bawełny lub innych szybko rozkładających się materiałów.
Mam też takie, które nie do końca wykonane są z ekologicznych składników, ale ich używanie nie wymaga od nas kupowania plastikowych reklamówek podczas każdej wizyty w supermarkecie. Wystarczają nam naprawdę na bardzo długo.






Moja kolekcja może nie jest wyjątkowo imponująca, ale jeśli tylko to możliwe staram się mieć ze sobą ekologiczna siateczkę. Ja posiadam dwie torby z Rossmana, które zapakowane są w praktyczny malutki pokrowiec, jedną z Yves Rocher, i jedną bawełnianą z zaprzyjaźnionej firmy. Pozostałe torby o większych gabarytach, na solidniejsze zakupy to torba z Jysk i Digros, są duże pojemne i przede wszystkim mocne. No i zapomniałabym, mój ostatni nabytek a właściwie prezent dwie torby z Parfois.



A Wy jakie macie zakupowe torby?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)