wtorek, 29 maja 2012

Uroda z mleczkiem i początek kuracji paznokci

Przeglądałam wpisy dziewczyn z innych blogów i  kilka razy trafiłam na posty o gigantycznym produkcie dołożonym do gazety. Postanowiłam więc kupić ze względu na bardzo korzystną cenę i chęć wypróbowania nowego produktu. Może trochę mija się on z ideą mojego eko bloga ale nie popadajmy w paranoję ;). Uroda dodała do swojego najnowszego numeru subtelne mleczko do ciała z Bielendy z serii Bawełna /250ml/. Całość w cenie 5,50zł!


 Byłam bardzo zdziwiona, ponieważ  chyba jeszcze nigdy nie  spotkałam się z pełnowartościowym produktem kosmetycznym dołączonym do gazety. Wcześniej można bylo znaleźć w nich wątpliwej jakości okulary przeciwsłoneczne, torby, kosmetyczki czy inne kiczowate notesy. Jeśli Uroda będzie tak dalej trzymać to nie wykluczone, że....
A, że znalazłam się przypadkiem w centrum /zwykle tam nie chodzę bo nie ma po co/ weszłam do drogerii Kama i kupiłam nową odżywkę do paznokci, zachwalaną zresztą przez wiele YT-ubowiczek i blogerek. Dzisiaj pierwszy dzień kuracji Eveline 8w1 Total Action.


No zobaczymy, ale mam nadzieję, że powiedzenie jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego się w tym wypadku nie sprawdzi. Moje paznokcie wołały już o pomstę do nieba i musiałam coś zrobić. Będę je smarować, nacierać, dmuchać, chuchać i może w końcu będą jakoś wyglądać. Za jakiś czas na pewno napiszę czy kuracja się powiodła, ale myślę, że te achy i ochy nie wzięły się  z sufitu.
A Wy kupujecie gazetki z dodatkami?

6 komentarzy:

  1. Idę zaraz do sklepu i rozejrzę się za pismem :D
    8w1 mam i stosuję :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie jak ja będę jutro w mieście to już tych gazet nie będzie... buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czerwcowy numer, więc powinny jeszce być :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)