piątek, 22 czerwca 2012

El Masri Group

Tak wiem, wiem, miałam już nie pisać, ale jeszcze przed moją eskapadą spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Do moich drzwi zapukał listonosz i dostarczył mi przesyłkę :) Dzięki uprzejmości Pani Ani z El Masri Group będę mogła przetestować naturalne produkty sprzedawane w sklepie internetowym. Dzisiaj napisze Wam tylko co dostałam a recenzja pojawi się za czas jakiś.

W paczuszce znajdowały się:
    -  pasta cukrowa EASY SWEET 50 g,
    - mydełko Layla z Aleppo,
    - pumeks naturalny/wulkaniczny,
    - naturalna egipska gąbka - luffa/loofah - 12 cm



    Już nie mogę doczekać się pierwszych testów.
    A może Wy miałyście coś podobnego?

2 komentarze:

  1. dostałam dzisiaj identyczną paczuszkę i jestem niesamowicie ciekawa jak sprawdzi się pasta cukrowa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)