środa, 13 czerwca 2012

Mydełko lawendowe

Olbrzymie mydło w kostce /200 gram/ to mój ostatni nabytek. Mój biały jeleń się wymydlił więc przyszła kolej na coś innego. W Rossmanie na półce z mydłami obok naturalnych mydeł Alterry znalazłam NOSTALGIA by Luksja. Można je kupić w trzech wersjach zapachowych: oliwka, werbena i lawenda. Ja wybrałam to ostatnie.


W związku z tym, że mydła w kostce używam tylko do mycia rąk zapewne wystarczy mi na następne dwa miesiące. Ciekawa jestem jak się sprawdzi, chodź ja nie wymagam od mydeł tego typu zbyt wiele, maja oczyszczać i nie wysuszać za bardzo skóry dłoni.


A teraz zapach - lawenda. Kiedyś kojarzyła mi się ze starą szafą babci ze starymi ubraniami i lawendowymi woreczkami na mole - obrzydlistwo. Ale zmieniłam zdanie jakiś rok temu, podczas wakacji na Węgrzech i wycieczki do Tihany na festiwal lawendy /ale o tym innym razem/.


Producent podaje, że jest to mydło naturalne wyprodukowane z oleju palmowego i kokosowego wzbogacone olejem lawendowym, który oddziałuje na zmysły, przywraca wewnętrzną równowagę, uspokaja, balansuje emocje, łagodzi, odświeża i tonizuje skórę.
Byłam nieco zaskoczona kolorem mydła bo spodziewałam się lekko fioletowego produktu, ale po głębszej lekturze opakowania wyczytałam, że nie zawiera sztucznych barwników. 

A Wy lubicie mydła w kostce?

8 komentarzy:

  1. Mydła w kostce to podstawa pielęgnacji w moim domu. Lubię bardzo Alepię - wiadomo klasyka. W Rossmanie kupiłam sobie mydło Barwy różane - wspaniale. A mydełka Luksja są w zestawach do zdobycia w rozdaniu na moim blogu :) Wiem, wiem - zgłosiłaś się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że sie zgłosiłam, może wreszcie coś wygram heheh. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja osobiście nie używam mydła w kostce ale w moim domu jest ono obecne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jakiś mały test, może się przekonasz :)

      Usuń
  3. Lubię i nawet to miałam :) Bo zapach lawendy bardzo lubię, chyba jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie skonczy to lece kupic inne smaki tzn zapachy :)

      Usuń
  4. Nie przepadam za mydłami w kostce. Używam teraz tego z Alterry, ale tylko raczej do twarzy :) Polecam Ci spróbować jak lubisz tego typu produkty :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ALterre oczywiscie lawendowa:), ale chyba życia mi nie starczy zeby wszytskie wyprobowac, bo w kolejce jeszcze stoja zupelnie inne kostki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)