sobota, 30 czerwca 2012

Rejs Mazurski :)

Przez ostatni tydzień mnie nie było z jednego prostego powodu, otóż mój ślubny wygrał dla swojej ślubnej rejs po jeziorach mazurskich. Cóż było robić. Spakowałam manatki i pojechałam.
Zapraszam na mini fotorelację z mojej eskapady.
Jednicześnie zadaję sobie pytanie czy to moja bajka.























Ludzie świetni, wieczorne imprezy w portach, rozwalające się łajby. TAK TO MOJA BAJKA !  Ciekawe czy uda się to kiedys powtórzyć hmmm....mam nadzieję, że TAK.

6 komentarzy:

  1. twoja bajka, twoja ;> I co to za rozczochrane moje zdjęcie? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm.no coz "co ja tutaj patrze" ZAZDOSCIMY musze sie grubo zastanowic czy pokazac to Jedruli bo mi na zawal zejdzie )) pieknie cudownie ach!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż pokaż :) myslami byłam z Wami, szczególnie w feralny wtorek :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)