wtorek, 12 czerwca 2012

Gąbeczka konjac

Chyba wszystkie blogerki już ja przetestowały! O nie! Ja testuję wszystko co naturalne a jeszcze tego nie zrobiłam. Już dawno chciałam ją kupić, ale w moim najbliższym Rossie nigdy ich nie widziałam. Nie widziałam bo chyba ślepa byłam, moje oczy już nie wędrowały na dolne półki, a właśnie tam można ją znaleźć. Wylądowała w koszyku, później w kasie, niestety jej cena nie jest zbyt zachęcająca bo za małą półokrągłą gąbeczkę płacimy prawie 15zł. Ale nic, pomyślałam. Jak ma być taka fajna i ma wystarczyć na dłużej to czemu nieprzetestować. Już się tyle na jej temat naczytałam, że myślałam że nie jest w stanie mnie niczym zaskoczyć, a jednak. Po wyjęciu jej z plastikowego przeźroczystego pudełeczka oraz folii w moich dłoniach poczułam "śliskiego glutka" bardzo śmieszne uczucie, zapach jej też nie był jakoś zachęcający, dobrze że nie przyszło mi do głowy spróbować jak smakuje ;)


. Postanowiłam, że pierwsze mycie będzie już dzisiaj, a że zbliżał się wieczór i moje wieczorne rytuały poszłyśmy razem do łazienki i z pomocą kremu myjącego z Alterry rozpoczęłyśmy zabieg /tzn ja i moja gąbeczka/. Odkryłam nowa właściwość kremu myjącego bo dotąd nakładałam go paluszkami i nigdy się nie pienił, a z tą gąbeczka miałam na twarzy białą piankę. Podczas mycia odczuwalny jest bardzo delikatny przyjemny masaż, zupełnie inaczej niż przy użyciu szmatki muślinowej, czy ściereczki z mikrofibry. Po kilku minutach masażu połączonego z oczyszczaniem skóra jest miękka, dobrze oczyszczona i przygotowana do nakładania pozostałych specyfików pielęgnujących.



Kilka słów od producenta:
GĄBKA KONJAC DO DEMAKIJAŻU, OCZYSZCZANIA, I NAWILŻANIA TWARZY SZYI I DEKOLTU
Gąbka konjac to produkt naturalny uzyskiwany z korzenia drzewa azjatyckiego o nazwie konjac. Początkowo do zabiegów kosmetycznych stosowano proszek pochodzący z korzenia tego drzewa.Miał on zdolność magazynowania dużej ilości wody, dlatego był idealny do zabiegów pielęgnacyjnych i oczyszczania ciała. Gąbka konjac jest w 100% biodegradowalna. Zawiera naturalny środek myjący, który pomaga wyrównać pH skóry i posiada właściwości nawilżające.

Zalety gąbki konjac:
  •  wykonana w 100% z włókna naturalnego
  • nie zawiera barwników i sztucznych dodatków
  • włókna cieńsze niż u gąbek syntetycznych i frotte
  • przeznaczona do wszystkich typów skóry, idealna dla cery trądzikowej i z problemami dermatologicznymi
  • nie podrażnia skóry w trakcie oczyszczania
  • nawilża w sposób naturalny, czyni skórę miękką i elastyczną
  • pobudza krążenie krwi
  • zapobiega zanieczyszczeniom skóry
  • można ją prać mechanicznie w delikatnym cyklu do 60 stopni bez środka zmiękczającego
  • produkt biodegradowalny

A Wy czego używacie do oczyszczania twarzy?


6 komentarzy:

  1. Ja takowej nie używałam jeszcze, więc nie jesteś jedyna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też jeszcze jej nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie zagapiłam kupując ja bo zaplaciłam prawie 15zl, a bedzie w promocji 23-24 czerwca za 8,99zł Wrrrr

      Usuń
  3. Kurcze przydaloby mi sie to tutaj ,ale mam troche za daleko do ross...bo pomimo czystej wody ktora mozna pic z kranu dziala bardzo wysuszajaco na skore buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz tam jakies fajne drogerie :) Ten deo od Ciebie dostałam był na prawde fajny :) Pozdowionka :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)