wtorek, 31 lipca 2012

Eko ulotki

Wszyscy wiemy, że wszelkiego rodzaju użytkowanie papieru wiąże się z niszczeniem amazońskich lasów, żeby wytworzyć papier, a z drugiej strony papier jest surowcem który się najszybciej rozkłada i nie zanieczyszcza środowiska. Więc złotego środka ewidentnie brak. Ale.
Gazetki promocyjne, które znajdujemy pod naszymi drzwiami /szczególnie takie które nas kompletnie nie interesują/ doprowadzają nas do szału, robiąc wielki bałagan. Nie lubimy tego i nie godzimy się na niszczenie lasów.
Każdy może jednak obejrzeć gazetkę jaka go interesuje wchodząc na stronę internetową danego sklepu, ponieważ większość dużych sklepów stacjonarnych ma swoje www a na nich gazetki w formie elektronicznej. 
Ja jednak buszując wczoraj w necie natknęłam się na bardzo fajne rozwiązanie.
Jakiś "pomysłowy Dobromir" wpadł na pomysł aby stworzyć stronę http://www.ekoulotki.pl/ na której będziemy mogli pooglądać wszystkie aktualne gazetki promocyjne.



Gazetki mamy podzielone na kategorie tematyczne poczynając od AGD a kończąc na ZDROWIU. Oglądamy tylko te które nas interesują, wybieramy produkty które chcemy kupić i lecimy do sklepu.
Na stronie możemy również znaleźć kody rabatowe do sklepów, porady ekologiczne jednym słowem dla każdego coś miłego.
Z gazetek które znajdujemy na naszych wycieraczkach możemy sobie upleść taki koszyczek :)



Ale o tym innym razem.

A Wy co robicie z gazetkami promocyjnymi?

10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na koszyczek! :) Lubię oglądac ulotki w internecie, ale jednak jak mam papierową to jakimś cudem więcej w niej znajdę! :ppp

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rzadko biorę gazetki papierowe chyba że jest w niej dużo i mogę sobie zaznaczyć co się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasmi bywa tak, że albo się przyda albo nie ;) Ale też tak zwykle robiłam.

      Usuń
  3. niezly pomysl z tymi ulotkami zasmiecaja tylko caly dom ale mozna tez robic papierowe choinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choineczki miałam, dostałam kiedyś w prezencie :) a'la Martha Steward

      Usuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie nie słyszałem jeszcze o ekologicznych ulotkach, ale teraz wszystko jest możliwe. Zresztą nawet niedawno przeczytałem o takim czymś jak biuwar https://www.webstation.com.pl/biuwar-nietypowy-material-promocyjny/ i muszę przyznać, że na biurko sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)