środa, 25 lipca 2012

Tym razem książkowo

Jak wszyscy czytacze książek wiedzą  książki są niestety bardzo drogie, pozycje bestsellerowe potrafią kosztować po 40 zł i więcej. Tak więc jak tylko usłyszałam że będzie można kupić książkę za 4,99 zł która uznawana jest za światowy bestseller kryminalny, bardzo się ucieszyłam. Kolejna dobra wiadomość to taka, że co dwa tygodnie będą ukazywały się kolejne tomy niestety już nie w cenie 4,99 zł a 13,99 zł ale to zawsze połowę tego co musimy zapłacić w księgarni.



Ostatnio byłam i kupiłam więc wiem. Mój sposób na kupowanie książek jest taki, że na zakupy zabieram mamę która też lubi sobie poczytać ona kupuje jedna ja drugą książkę a potem się wymieniamy. Nie wiem co jest ze mną nie tak ale nie znoszę wypożyczac książek z biblioteki.
Też tak macie? Ale wracając do tematu autorka bestsellerowych kryminałów wkracza na nasz rynek i mam nadzieje, że nas czytelników nie zawiedzie. Może nie jest to literatura  wysokich lotów, ale coś lekkiego, zabawnego na pewno przyda się na letnie wieczory.
Jak tylko skończę moją Pasje według św. Hanki biorę się za tego różowego cukiereczka.

Na wizaż.pl znajdziecie notkę z tytułami pozostałych części.

3 komentarze:

  1. czytam aktualnie fajna ksiazke "Czerwony namiot" Anity Diamant polecam szczegolnie dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kobieca literaturę, byle nie były to przesadzone romanse :0)

      Usuń
  2. o nie nie nie!!!to fajna opowiesc z dawnych czasow:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz.
Jednocześnie proszę o nie reklamowanie blogów i innych internetowych produktów :)